אודות האתר וכיצד נוצר

ברוכים הבאים!

שמי רות גולדברג ואני חולת מנייר מזה 30 שנה. יש לי תואר שני ב Medical Informatic   מאוניברסיטת יוטה שבארה”ב אך לאחר כמה שנים הפסקתי לעבוד בזה עקב הסימפטומים של המאנייר. עוד בארה”ב השתתפתי בקבוצת תמיכה גדולה במרפאה של דר’ פפרלה מומחה בין לאומי בנושא המנייר.

כיום אני גרה בירושלים מלמדת שיעורים פרטיים, כותבת שירה ומציירת. זכיתי בשנתיים האחרונות לגור קרוב לנכדים ואני סבתא פעילה. כל זה תוך לקיחה בחשבון מצבי באותו יום.

בתחילת ינואר 2015 הסתכלתי מחדש באתר vestibular.org ומצאתי מאמרים חדשים שהסבירו את כל הסימפטומים שאני עוברת ומצאתי בכך נחמה וכח. החלטתי שהגיע הזמן לבנות אתר ודרכו למצוא את חברי וחברותי לסימפטומים כאן בארץ, לפעול ביחד כדי להתגבר על האתגרים שלנו, ולחוות את ההצלחות בהתמודדות שמחלה זו מציבה לנו.

האתר בנוי על בירורים, שיחות, וחיפושים באינטרנט. אם במקרה לא נתתי קרדיט למקור, אתכם הסליחה ואנא עדכנו אותי על ידי שליחת מייל ruthgold100@gmail.com וציון הדרך ההולמת לציון הקרדיט. איני רופאה או מטפלת מקצועית וישנה יותר מגישה אחת לטיפול בנושא, לכן יש לקבל את הכתוב בזהירות ותמיד להתייעץ עם רופא מקצועי.

האתר מיועד לכולנו ולכן אשמח לתגובותיכם ולהצעותיכם גם כבעלי סימפטומים וגם כאנשי מקצוע.

הרבה בריאות ומצב רוח טוב, להשתמע,

רות